lördag 18 juli 2009

Orkar inte skriva så mycket..


men vill dela med mig av en dikt som en som betyder väldigt mycket har skrivit:
"Ett ljus brinner från mej, ett ljus från en okänd till dej.
Du finns i mina tankar, du finns i din mammas kärlek.
Du behövdes någon annanstans.
Fast ingen kan förstå.
Men hela livet längtan.
Längtan från en mor.
Hon bär dej i sin själ.
Allra närmast hennes hjärta du bor"
TACK för att du finns & tack för att du tänker på mig/Melvin!
Det är ju Melvins dagar nu.. Den 16:e föddes han & den 18, idag, dog han i min famn..
Kommer aldrig att komma över. Trodde att det kanske kunde bli lättare att bära sorgen med åren, men om jag ska vara ärlig så är det nästan tvärtom.
Man vet liksom vad man missar.. Skulle ju haft en liten 6-åring som skulle börja skolan nu..
Nu ska jag sussa, för imorgon är det jobb och sen parning nummer: 2!
Dagens parning kan ni läsa om på Divas blogg.
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Hej gumsan.

    Varför sa du inget i luren för:(
    Melvin gick bort 18/7 och några år senare så kanske Diva får sätta några nya liv till världen? Konstigt!

    Kram kram K

    SvaraRadera