torsdag 9 juli 2009

Divas blogg!


Diva & Calle kärlek månntro...?


Racingtime!



Mina finaste pojkar!


Liten kollar statyer..



Noah & moffa



Har idag startats!
Eller rättare sagt igår kväll.. ;-)
Får se hur mycket hon orkar skriva då hon börjat löpa nu.
Idag har jag & barnen varit på museum med morfar Göran.
Vi hamnade först på Moderna museet och det var SKITTRÅKIGT!!
Varför det museet fanns med på Barnguiden.com har jag ingen som helst aning om..
Men men nu vet man i alla fall det!
Så vi begav oss till Historiska istället och det var lite mer spännande för en 5 åring..
Lite riddare & Vikinga grejer så var han nöjd.
Tyvärr råkade han kissa på sina byssor när vi var på toa (tittade på mig när han pratade samtidigt som han kissa).. Snussen.
Så han fick gå utan brallor resten av dan!
Tur att han hade en lång T-shirt.. :-)
Divas löp har startat nu & nedräkningen har börjat.
Har startat en blogg som hon förhoppningsvis ska skriva en del under sin resa som dräktig (förhoppningsvis) tanta.. Divas blogg.
Nu ska jag umgås med mina barn, speciellt då Noah drar till sin pappa imorgon och blir borta i 16 dagar..

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar