tisdag 14 juli 2009

Jobb jobb & åter jobb..


Calle & Diva


Calle



Noah



Calle


För er som inte vet, så jobbar jag ju heltid from i lördags!
Fredde e pappaledig.. ;-)
Känns lite annorlunda, men helt okej.
Jobbigt på ett annat sätt..
Jobbar fram tills den 27 juli och sen kommer jag att vara ledig fram tills november/december när valparna (?) levererats!
Känns helt okej det med..
Planerna inför sommaren är: Kolmården, Grönan och Öland till att börja med.
Sedan tänkte vi försöka åka och titta på Karins valpar.. Jag och Noah i alla fall.
Kommer att försöka åka över och para tjejan redan till helgen som kommer.
Jobbar ju full helg, men det ska nog gå ändå slutar ju 16 båda dagarna..
Ni ska jag snart åka och arbeta!

Puss & kram.

2 kommentarer:

  1. Men hallå jag kan inte skriva i Divas blogg??? Varför...:(

    Katarina Med Garpi larpen

    SvaraRadera
  2. Ska vi ta och ses någon dag för att ta bilder på våra dogzzz??? Katarina & Garpi larpen

    SvaraRadera