fredag 24 juli 2009

Jahapp!


JAG & CALLE

Inget nytt under solen, Diva är ju färdigparad och jag jobbar typ dygnet runt...
Bara lördag & söndag kvar sen är det semester som gäller!
På måndag kommer det en kille från Freddes jobb och ska lägga in det nya, fina golvet!
Ekparkett hela vägen blir det.. SÅ fint så (?)!

Lill-Z kryper mest runt hela dagarna och han tog sina första steg 10 månader gammal för ett par veckor sedan, inte illa va??
Och som sagt, han är lillmonster........... Röjröjröj...

Imorgon kommer älsklings-Noah!!
Han har varit borta i över 2 veckor och jag saknar honom så otroligt mycket!
Men imorn kommer han hem igen.
På kvällen ska vi på kalas hos Jessicas son som blir 15 (!) bast.

Nu ska jag fixa det sista med maten, ty man måste tydligen äta också.. ;-)

PS: Cicci glöm inte bort att utöva mina tips.. ;-)

Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar