lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag..



Detta är dagen då man ska tänka lite extra på varann och skänka extra kärlek.


Men för mig känns det även lite extra jobbigt då det saknas en liten person i mitt liv som jag skulle ge allt för att få ge lite kärlek till...




Jag kommer alltid att sakna den lilla killen och det kommer alltid att göra lika ont i mitt hjärta när jag tänker på honom..


När folk frågar hur många barn jag har så kommer jag alltid att säga att jag har tre barn.


För även om han inte finns i livet så har han fortfarande funnits.




Men jag är inte bara ledsen idag, jag har ju faktiskt 2 stycken levande barn som fyller mitt liv med massor av kärlek varje dag!


Zion fick en sk "maraccas" (stavning?) som storebror hade valt ut med omsorg.


Och Noah fick ett spel till X-box. Pedagogiskt njaa... Men han ÄLSKAR att spela och vad jag vet med mig så spelade jag en hel del när jag var liten och jag klarade mig rätt okej ändå. Eller...?




Nu ska jag och Noah åka iväg till affären och handla bjöjor och lördags-godis!








Puss och kram och ha en trevlig kärleksfylld Alla Hjärtans-dag!

























1 kommentar:

  1. Hej världens bästa mamma:) Hoppas att ni hade en härlig Alla Hjärtans Dag ihop ni 4....Självklart så finns Melvin i tankarna extra mycket en sådan dag. Pussa alla där hemma....Vi hörs sen! Garp hälsar speciellt mycket till barnen....:))

    SvaraRadera