tisdag 24 februari 2009

Sjukdagarna över...



Jaha då var man ute ur sjukstugan då...
Både jag, Noah, Fredrik har varit dåliga..
Noah som sagt magsjuk och jag & F förkylda.
Känns skönt att vara back on track igen!

I lördags drog jag iväg allena och lade ett blodspår till Diva som vi 6 timmar senare gick.
Var lite halv läskigt i skogen vid 18-tiden.. Det KAN ju komma en yxmördare eller nåt, man vet ju aldrig.. ;-)

I söndags var det jobb som gällde.
Ganska skönt att komma iväg en stund från amnings-arbetet.
Det var jätte lugnt på jobbet, så här dagarna innan löning.

Har lite blandade känslor inför att så småningom komma tillbaka till jobbet ordinarie timmar.. Måste sätta mig ner och planera och fatta lite beslut gällande detta känner jag.
Hur mycket vill jag jobba?
Vill jag jobba kvar?
Osv osv osv...

Sen kan man ju undra varför jag stressar över detta redan men chefen vill nog ha någon form av grovplanering.

Köpte en ny vagn igår, en Emmaljunga årsmodell 2007 då den jag har börjar bli för liten för Zion och sittdelen inte har fullt liggläge.
Får nog arbeta några extra pass denna månad.. ;-)



Jaha då kanske man ska återvända till städningen igen då... Kul kul!



Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar