lördag 7 februari 2009

Tänk om man...



Skulle ta och klara av hela hösten/vintern utan att bli sjuk.?
Peppar peppar..
Har varit lite småsnuvig till & från men klarat dom värsta smällarna.
Nu lär det väl slå till typ imorgon bara för att jag pratar om det, ungefär som med fakturan från HSB.......................

Men ALLA andra runt omkring en är sjuka i princip hela tiden och jag av alla som verkligen brukar vara sjuk mest av alla klarar sig! Otroligt..

Idag bar det av till arbetet, jobbar ju ca 1 dag/vecka.
Det var ganska lugnt på jobbet och jag som gillar snabbt tempo fick kryp i kroppen..
Men det var ändå ett rätt bekvämt tempo, ingen hysteri eller så och man hade ju tip att hjälpa folk ordentligt.
Och för er som inte vet så jobbar jag ju på Peak Performance sedan 4 år tillbaka.
Hoppas ju kunna dra ut på föräldraledigheten så mycket som möjligt så att Zion inte behöver börja för tidigt.
Noah började vid 14 månader och jag upplevde det lite för tidigt. För hans del i alla fall..

Guuud vad jag saknar den lille skrutten!!
Han åkte ju till M i torsdags och jag kommer nog aldrig att vänja mig vid att ha honom varannan vecka. Det blir som ett stort hål i hjärtat varje gång..

Nä nu ska jag slå mig ner i soffan tillsammans med 2 av mina fina prinsar.. Som båda sover för den delen.......

Eller just det hunden skulle visst ut först.... ;-)



Natti natti och puss & kram!

1 kommentar: