tisdag 3 februari 2009

Imorgon..


beger vi oss till Radium-hemmet på KS för att ta ett test på knölen i magen.
Känns riktigt jobbigt om jag ska vara ärlig, men Fredrik följer med så det känns lite bättre.
Jobbigt att se sitt lilla hjärta ha ont..
Ska försöka att inte ha dåligt samvete för att det är jag som utsätter honom för det hela.. Eller ja ni vet.

Innan ca 9.30 ska vi först till Vårdventralen för att ta Embla-kräm och penicillin. Emblan för att bedöva och penicillinen för hans klaff-fel..

Känns som om det ALLTID är något!
Men jag vill ändå kontrollera knölen, för SKULLE det vara något så har jag i alla fall gjort mitt bästa...........

Diva och jag har nu anmält oss till Viltspårs-kursen öppen klass med start den 5 april.
Ska bli skönt att komma igång igen..
Hon har i ärlighetens namn varit lite deppig sedan Zion kom till världen, med all rätt.
Det är svårt att hinna med allas behov.
Men nu ska det som sagt bli ändring på det hela..
Viltspårs-champion nästa!

Dagen till ära var pappsen över och även svärfar Conny.
Han har varit underbart snäll som hjälpt oss så mycket med målningen.
Och även svärmor Lilian med man Törje har också varit helt underbara!


STORT TACK TILL ER!!!!!!




Nä om man skulle gå och lägga sig, det var tydligen full rulle imorgon också...
Noah ska ha med sig en kompis hem från dagis, hmmm..




Puss & Kram!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det gick bra och att det inte är något att oroa sig över! Kram från Ingrid från _0809 Septemberbarn.

    SvaraRadera