fredag 23 januari 2009

En öl eller två ikväll...


Ska det bli för min del.

Om jag orkar dvs.. ;-)

Innan barnen var det liksom ingen match att bege sig in till stan och svepa i sig öl, drinkar, tequila osv osv osv...

Man kunde tom ligga i soffan och dega och ringde nån så hoppade man in i duschen och åkte iväg.

Nu finns det nog INGENTING som skulle kunna få iväg mig om jag väl hamnat i soffan..

Ja ett par miljoner kanske..


Tänk att det skulle ta 29 år för LT att lugna ner sig och finna ro i livet.......................


Sågade färdigt socklarna igår nu ska dom bara limmas/spikas fast också.

Kanske överlåter den till F.


Diva är fortfarande lika deppig, bara sover dagarna igenom.

Gnäller ibland efter Garp.

Vill knappt äta eller gå ut..

Visste inte att hundar kunde bli så olyckligt kära..

Hon beter sig nästan som om hon var sjuk.

Får hålla lite koll..


Zion utvecklas något helt sjukt fort!

Man hinner knappt med i svängarna.

Han sätter sig nästan upp ifrån liggläge! Tar i för kung & fosterland och gör årets sittup!

Stönar och stånkar för fullt.. Så söt så!

Maten går det väl sådär med, han vill mest ha mammas tutte.

Men jag tar det hela med ro, det är ju olika med hur pass intresserade dom är gällande mat.


Han är OTROLIGT mammakär i alla fall..

Var iväg några timmar igår och han skriker tydligen en hel del när jag inte är här.

Letar efter bröstet på F ;-) och gallskriker när han inte hittar den..

Svårt att veta hur man ska bete sig i sådana situationer, jag menar jag vill ju att han kommer nära sin pappa men samtidigt vill man ju inte att han skriker hela den tiden som jag är borta..

Jag jobbar några timmar ibland och det känns lika jobbigt varje gång.

Undrar vem som kommer att ringa hem ikväll........


För tillfället röjer han runt i gåstolen som om han aldrig gjort annat, full rulle!

Ska nu ta mig en långprommis med Diva och sen städa. Som vanligt.........


Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar