söndag 4 januari 2009

Nya bloggen skapad!



Är ju lite upp & ner med bloggandet, beroende på humör och tid.


Men då jag nu är inne på min 3:e (!) blogg så måste jag ju nästan hålla igång skrivandet...




Juldagarnas lugn finns fortfarande kvar i vårt hem & det känns underbart!


Både jag, sambon & barnen är så fridfulla som man bara kan bli... Tom hunden är slö.. ;-)




Listerna till köket skulle ju sågas i fredags, men F:s firmabil som vi skulle köra listerna i gick sönder (!) precis när vi skulle åka.


Så det blir ev imorgon som vi ordnar dom....


Känns som om det där j...a köket ALDRIG kommer att bli klart!


Vi har renoverat sen i september.


Men men, det blir ju fint när det är klart..


Är bara listerna och måling/tapetsering kvar i princip.


Och lite småpyssel, såsom nya trösklar och sånt..




Är så himla många måsten hela tiden, kan vara lagom stressande..


Men som det heter: -Som man bäddar får man ligga!


Gillar att ha mycket och göra, men ibland känns det som om vad man än gör så blir det aldrig riktigt bra.


Som att man har någon på axeln som hela tiden säger:
-Det duger inte, gör lite bättre & mer ändå!


Duktig-flicka-syndromet kallades det visst...


Är nog inte den enda som lider av det.








Nä nu ska jag rusa vidare i hemmets alla måsten och om ett par timmar kommer lillmonster nummer 1 hem från sin pappa!
Som jag har längtat efter det lilla hjärtat!!










Pösspöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar