tisdag 20 januari 2009

Tack Katarina..



För att du gjort min hund till ett sovande lik............................. ;-)
Nä skämt å sido, hon är heeeelt slut efter helgens bravader!
Går egentligen bara upp för att äta/dricka/kissa/bajsa.
Jobbigt att vara förälskad i Garp...




Har nu fått inbjudan till vårens kurser på Hundakuten, http://www.hundakuten.se/.
Kommer att gå Öppenklass kursen i Viltspår.
Diva och jag klarade ju anlagstestet i somras, då jag befann mig gravid i vecka 35. Ganska strongt gjort enligt mig själv..
Och ni som vet hur jag såg ut som gravid kanske håller med mig. ;-)
Vi klarade det på 28.17 minuter och maxtiden är 30 (!) minuter.

Och nu är det då dags för fortsättning med eventuellt tävlande i öppen klassen.
Det tar ju som sagt en hel del tid med spåren, men både jag och Diva mår bra av att komma ut i skogen och röra på oss ordentligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar