onsdag 7 januari 2009

Skridskor och TV-spel..




Ojojoj vad min lille kille har blivit stor!
Det ska TV-spelas och det ska åkas skridskor..
Vart tog den lille vännen vägen som sträckte upp sina armar mot en & sa: -Mamma bäja!
Det är självklart underbart att se sin lille bäbis växa till sig och bli mer och mer självständig, men samtidigt känns det lite skrämmande.

I måndags var jag och N på Husdjursmässan och röjde. N tyckte det mesta var kul, förutom Bodils Djurcirkus.. ;-)
När han skulle få sin ansiktsmånling, somnade han när hon som målade bad honom blunda medans hon målade ögonen.. Och när hon bad honom öppna ögonen så satt han kvar med slutna ögon.. Var tvungen att putta på honom för att han skulle öppna ögonen. Tröttmössa..

Jennie, Danne & deras två killar V & S var över igår och vi åkte skridskor.
Debut för Noah.. Det gick väl sådär, N åkte i ca 3.20 minuter sen ville han gå hem och dricka varm choklad.. ;-)

Sagt & gjort av med alla skridskor som vi kämpat för att få på och hem och baka en kaka och göra kaffe/saft.
Fikan blev betydligt längre än åkningen kan jag ju tillägga....
Sedan var det dags att bege sig på middag hemma hos morfar och min (Lindas) farmor Ulla & farfar Z var med. Så trevligt så!

N var lagom trött när vi kom hem igen, somnade innan sagan var färdigläst.

1 kommentar:

  1. Hej svärdotter
    Nu är jag på rätt blogg! Vilken fin sida.Och mina små älsklingar är här oxå,kram svärmor

    SvaraRadera