lördag 17 januari 2009



Idag bar det av till Andys Lekland i Sickla, tillsammans med barnens gudmor Nannie och hennes 2 söner. Det var sååå trevligt så, tack för en underbar dag!

Igår blev det färdigmålat i köket, äntligen får man väl säga!
Det blev helvitt med en svart-mönstrad tapet som fondvägg.. Vågat men fint!

I nuläget står F och fixar med lister mm tillsammans med Törje.
Ett himla pysseljobb men det måste tydligen göras.. ;-)
Jag tillhör ju den kategorin av människor som vill ha allt gjort helst igår....
Dom som känner mig vet vad jag menar.. ;-)

Zion har ju börjat med smakisar lite smått, men han är måttligt intresserad av det.
Hmm, får väl göra flera försök om nån vecka eller så.
Det som har serverats är: morots-puré, mosad avocado samt mango-puré.
Och det som gillades bäst var nog mango-purén..

Nu ska jag slänga mig ner i soffan tillsammans med mina 2 söner samt en stor påse godis!

Eller jag skulle visst ner i tvättstugan 2 omgångar först............................... Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar