fredag 17 april 2009

Sommarschemat har kommit..



Och veckan startar med 6 dagars arbete!!!

Aaahhhh kommer jag att klara detta???

Känns jobbigt då man varit hemma ett år då.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och slita... Stackars mig som tvingas jobba liksom! ;-)


Känner mig fortfarande låg efter beskedet om Marion, men det kommer nog att kännas bättre så småningom. Vill så gärna gå på begravningen den 8 maj, men Noah kommer då så vi får se hur det går med den frågan..


Den stora frågan just nu är hur jag ska hinna med allt?????

Har 2 stycken blodspår att lägga tills den 26/4. Ha! Det är väl ingen match tänker ni, men problemet är att spår nummer 2 ska ligga i 10 timmar och helgen är helt totalt uppbokat med 30 års fest och bakfylla.. Va, sa jag just det där?? Hmm..

Nä men det är väl bara att pallra sig upp klockan 08.00 på söndag och bege sig 5 mil norrut och kliva in i skogens mörker.. Sen ska jag nog dra med mig hela familjen för att gå spåret.

Ty då är klockan 18.00 och inte vill jag ränna runt i storskogen helt allena i mörkret.. Jag bor ju ändå i Stockholm liksom.

Det korta spåret får jag nog hinna klämma in i nästa vecka, får ha Zion på ryggen.. Det mesta går med lite vilja och våld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar