torsdag 30 april 2009

Dagarna rullar på i 170..





































Och jag hinner inte med!!
Fick i läxa att lägga 3 (Tack för den Jessica..!) tills nästa söndag, alltså den 10 maj.
Tror ni jag har hunnit med att lägga någt alls??? Nope..
Men imorgon bitti klockan 08.00 ska jag starta spår nummer 1.. Måste ju lägga 2 stycken då jag samlägger med Rebecca från kursen.
Ni som känner mig ungefär hur j...a morgonpigg jag är...
Aja det är bara att bita ihop.
Och ikväll ska vi på middag hos Jennie & Danne, med vin inkluderat. Hmm.. Kan bli en tuff resa.

Är så arg så jag kokar på en viss person, ni kanske kan aaana vem det är..
Tar det en annan dag när jag fått rätsida på situationen.

Zion är nog universums gnälligaste unge!
Kan inte minnas att Noah var så här.. Kanske är det dom 4 tänderna som är på G ut.
Önskar att dom bara kunde komma ut helt, så han slipper ha ont.
Eller så är han bara en extremt kinkig unge.. ;-)

Letar efter sommarboende 1-2 veckor på Öland eller Gotland, hojta om ni har något! Gäller vecka 31+32.

Överskåpet är på plats ovanför kylen, känns bra.. Så nu är det verkligen bara tröskel kvar.
Men den får nog vänta tills ek-parketten är på plats, så blir allting ordentligt gjort..
Vi måste ju byta ut alla socklar och foder, för han som bodde innan tyckte att man kunde såga sönder fodret när man satte dit socklarna.. Enkelt men icke snyggt.

Nu ska jag vika tvätt!

Tjing tjing, trevlig valborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar