fredag 22 maj 2009

Är alldeles för trött för att skriva egentligen..





























men slänger in några bilder efter dagens bravader som bestod i en tur med Cicci & hennes Agaton och Milton, och så Noah såklart!
Efter det utlovade besöket på Mc Donalds och sen hem igen..
Han är sååå duktig på att gå mitt lilla hjärta!
Men det gnälldes en hel del vill ja lova, så helt smärtfritt var det ju inte.. ;-)
Kvällen avverkades med god mat & sen fotbolls-träning nere på fotbollsplan (vi bor ca 20 meter ifrån den..) och efter det god chokladkaka!
Noah hade jätte svårt med andningen efter att vi spelat fotboll och det lät jätte illa när han andades både in & ut.. Ansträngt.
Måste nog kolla upp det.. Igen.
Fasiken att man måste bråka om allt hela tiden.....

Imorgon är det jobba några timmar & sedan spårläggning inför söndagens spårkurs. 3 (!) stycken ska jag lägga.. Hmmm, spännande.

Gick spår i morse som Rebecca lagt och hon gick som en klocka, förutom att hon genade den sista vinkeln.. Skitsamma man kan inte vara bäst jämt.. ;-)

Fick uppdatering av Karin gällande hanhund och ja, man kan minst sagt säga att hon dissade mina 4 noga utvalda hanar.. Sååå det är bara att börja om från början igen! Magsår here we come..
Men det kändes skönt att prata med henne, hon har ju några år på nacken..
Ja inom boxer-världen alltså.. ;-)

Nu ska jag sussa, börjar tidigt imorn!
Puss & kram.

1 kommentar:

  1. Bilden på söt-bebben, när han suger på sitt snre till mössan ... Helt sjukt, men jag har en nästan exakt likadan bild på min Oliver (idag 5½) när han var i den åldern. Galet! Ska leta fram den och lägga den på min blogg får du se. ;)

    Kram Malin (loe)

    SvaraRadera