måndag 11 maj 2009

Krashad dator..







Innan helgen började datorn strula, som den i och försig gjort det sista halvåret men man kör liksom tills den stupar.. Och det gjorde den med besked!
Halvt internet beroende har jag surfat på mobilen mm.. ;-)
Spår, spår, och åter spår känns det som min tillvaro innehåller just nu.
Hinner inte med så himla mycket mer om man säger så..
Ni som har barn & hund VET att det ÄR svårt att få ihop tillvaron.
Man ska räcka till för alla liksom..
Men som min pappa brukar säga: -Man får ta en dag i taget!

Zion har blivit förkyld lilla hjärtat.. Ammas ju fortfarande nattetid och som ni vet så ammar man ju genom munnen och det betyder att med täppt näsa så låter det en hel del....... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........
Både jag & Fredde är som 2 stycken zombies.
Jag kan i alla fall vara zombie här hemma men stackars Fredrik måste ju vara det på jobbet. Aja vi får väl vila när vi blir pensionärer eller nåt.
Nattar honom varje natt i egen säng nu och det fungerar ganska okej.. Kommer inte ens ihåg att bär över honom till våran säng.
Noah kom fram till mig när jag borstade tänderna igår och så klappar han mig på rumpan och säger: -Mamma.. Jag tycker du har en härlig rumpa..
Hahahaha.. Kul att någon tycker DET i alla fall... ;-) Undrar bara lite vart han fått uttrycket ifrån...??
Han säger så sköna saker.. Jag meddelade att vi skulle åka till Öland i sommar, och då frågar han mig om man bara dricker en massa öl där..
Och igår kväll sa han: -Mamma.. Du har den största rumpan! Jag svarar: -Va? Av vilka då? Han: -Av alla!!!! Var ju tvungen att fråga vad han menade sen och då var det ju av alla oss här hemma.. Sötis som meddelar att morsan har stort arlse..
Underbara unge!
Man kan bli så fruktansvärt irriterad på sina barn, men den kärleken som man känner gör att det inte är hela världen!
Jag undrar fortfarande vad jag gjorde innan jag fick dessa 2 helt fantastiska underbara fina barn! Måste ju ha haft huuur mycket tid som helst.. ;-)
Har ju MASSOR att berätta men MÅSTE tyvärr ta tag i hemmet, ser ut som det gör efter helgens bravader med middag och spring ut och in genom dörrn.
Ta hand om er!
Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar