tisdag 12 maj 2009

Blir så ledsen..




när vuxna människor tänker på sig mer än sina barn.

Går inte in på några detaljer, men det har brunnit i skallen på Noahs pappa.

Det kommer, som det ser ut nu att sluta med en tvist av ett eller annat slag och det tycker jag känns jätte tråkigt. Gynnar inte Noah på något sätt över huvudtaget.. Varför kan man inte bara hålla sams och göra det som är bäst för ens barn? Inte så svårt enligt mig..


Han säger att Noah ska gå på 2 olika dagis, hur clever är man då?


Tar så himla mycket energi det här, som jag skulle kunna lägga på någonting annat som mina barn kanske!


Idag ska jag och barnen åka till Skansen tillsammans med barnens morfar. Vi skulle till Lådbilslandet egentligen, men det är inte öppet på vardagar.

Så Skansen blir trevligt!


Vet inte om jag skrev om spårkursen som vi var på i söndags, men det spåret som vi gick då var okej. Hon verkade trött och lite stressad enligt Jessica och det stämde nog.. Men att hon var trött var nog för att familjen Berglin-Stenqvist var här med sin Rasmus (mellanschnauzer) hela kvällen dagen innan..

Hon tog spåret sakta men säkert och fann sin klöv till slut. Det vi gjorde denna gången var att vi lekte järnet med klöven och sen fick hon den inget mer utan jag slängde den helt enkelt.. Får se om intresset ökar. Hon vill ju ha klöven först men sen tappar hon intresset för den och lämnar den. Tidigare har hon tagit den och rullat sig på den för att sedan lämna den på plats.. Sen bar hon med den ett tag och nu vill hon inte alls ha den.

Fredag ska jag lägga 16-timmars spår som vi går på lördag morgon.

Sedan motivationsspår i veckan och slutligen ett spår som Rebecca lägger onsdag som vi går torsdag (röd dag).

Fredde har tagit ledigt fredag så det blir en riktig långhelg!


Nu ska jag söva Zion och sen bär det av till Skansen!


Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar