tisdag 19 maj 2009

Mina vill ha just nu:









Fast Noah har ja ju redan.. ;-)
Ikväll är det dags för spårläggning igen.
Ett sk motivationsspår så det känns inte alltför ansträngande..
Ska se om jag kan få med mig Katarina med Garp denna gången.. ;-)

Hittade in på en sida som hade helt underbart fina saker!
Men det kostade tyvärr därefter.... Houseofhedda
Hittade typ 1000 grejer som jag vill ha. Kanske man skulle jobba lite mer extra kanske?

Har även hittat en tjej som ska fota hund & barn.
Tanken var väl främst att hon ska fota Diva, men jag tänkte att man kanske kan ta några bilder på dom tillsammans! För endast 150:- får man 10-20 bilder på skiva och dom är proffsigt tagna.
Hamnade där av en slump efter att ha varit inne på kennel Shoestrings sida och kollat på den hanen som hon använt till sin senaste kull! Fotografen heter Cia Lindroth och bor i Stäket norr om stan. Hennes hemsida finns här: Cia Lindroth.
Nu ska jag bege mig ut i det härliga (not) vårvädret och ta en härlig hundprommis!
I detta läget önskar man innerligt att man bodde i hus.......
Puss & kram!

3 kommentarer:

  1. Annaars kan hon väl fota GARP och barnen???

    SvaraRadera
  2. Bara att hänga på hjärtat! Vart jag än går.. ;-)
    Eller vaddå GARP och BARNEN??? Ihop...
    Hmmm det kanske vi skulle kunna ta och diskutera liiite närmare va......

    SvaraRadera
  3. De där ljushållarna är så himla fina! Mysig blogg förresten!

    SvaraRadera