onsdag 13 maj 2009

Hur trött kan man bli???







Har knappt sovit en blund på ca 1 vecka och jag håller på att krasha in i väggen....
Svider i ögonen och huvudet är extremt tungt att bära.
Är ju för f.n farligt att vara så här trött!
Oavsett om man kör bil eller går med barnen..
MÅSTE FÅ SOVA!!!!

Om det är någont frivillig som läser så får ni gärna erbjuda er.......
Idag är det simskola som gäller och om jag ska vara ärlig så är det nog det enda jag orkar idag..
Förutom att laga mat och städa då.. ;-)
Duktiga mamman får vila idag!
Imorgon lämnar stor prinsen mig för en vecka hos sin pappa. Känns lika jobbigt varje gång..
Gör ont i mitt hjärta bara jag tänker på det.
Hans egna lilla förslag på det hela, då han också saknar den han inte är med, är att vara 4 dagar hos mamma och 4 dagar hos pappa.. Har aldrig testat detta och rent spontant känns det bättre med varannan vecka, men jag vet inte.
Hans pappa och jag är ju inte direkt bundisar just nu...........
Noah planerat stenhårt inför sitt kalas i juni, vilka som ska komma osv..
Han vill ha ett Monster-kalas men vi får väl se vad vi kan hitta på för kul.
Nä nu ska jag rusa till dagis och hämta Noah!

Kramkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar