måndag 25 maj 2009

Har fått tid..




till Astrid Lindgrens barnsjukhus, för förberedelse-samtal inför Gastroskopi i narkos. (som det så fint står).. Den 1 juni.


Ska min lilla prins sövas! Usch känns jätte jobbigt om jag ska vara ärlig..


Han har aldrig varit sövd! Och man är väl orolig av sig själv när man är förälder men då man förlorat ett av sina älskade barn så tror jag att man oroar sig lite mer.. Mörkt på något sätt.


Men det ska nog gå bra..


Är mest orolig för hur hysterisk han kommer att vara inför sjukhus besöket sen.


Och det känns sådär att sitta på ett sjukhus samtal tillsammans med Noahs pappa.. E ju inte direkt bäsisar i nuläget. Men men bara att bita ihop!


Idag har jag haft en helt underbar dag!
Vackert väder, lugnt och skönt..
Gick till city och handlade saker inför barnkalaset. Vattenballonger, lera, vanliga ballonger, mm, mm.. Landade på 735:-.. Va nä jag sa väl inte det där???? Sssscccchhh skvallra inte för Fredrik..
Kalaset ska äga rum den 7 juni, på hans födelsedag i Skytteholmsparken.
Känns bra då alla barnen kan vara ute vid fint väder. Tror att det fanns en grill också så man kanske kan grilla korv.. Han ville ha monsterkalas, men det blir nog dåligt med det.. Får bli ett... Lekkalas helt enkelt! Kanske kan rita några monsterteckningar eller nåt så han får sin vilja igenom.

Var ju på spårkurs i söndags morse & Diva gick så bra! Kände mig så nöjd.. Känns nästan som om hon går bättre på dom spåren jag lägger själv. Fast dom är lite snea & danna.. ;-)


Frågade Jessica om det katastrofala motivationsspåret som gick åt helskotta.
Om att hon var TOTALT ointresserad..
Och detta kunde eventuellt bero på att hon inte vill ha ett spåravslut.
Och då 50 meters spår inte är någon match för henne egentligen, så ignorerade hon det helt enkelt..
Detta var vid det tillfället som rottweilern Garp drog mig OCH Katarina igenom sitt spår, i 170 blås..... Läs: Garps Äventyr


När nu ska jag nanna kudden, natti natti!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra vännen! Tänk istället vad traumatiskt det hade varit för honom att vaken få slangen nerkörd i halsen!

    Låter som det kommer att bli ett toppenkalas! Gäller att hantera alla spindlar varsamt nu då ett tag framöver :)

    SvaraRadera