måndag 1 juni 2009

Tråkigheter..











igen får man väl säga.
Kan inte gå in på några detaljer, men det är någon som av någon anledning vill mig och min familj illa.
Kommer nog att bli tvungen att låsa bloggen med lösenord, så att jag har koll på vilka som läser.
Eller så skriver jag helst enkelt bara om sådant som ingen kan tänkas använda emot en på något sätt.
Det hela har utspelat sig i form av anonyma brev som skickats till bla Noahs pappa.

Nog om det!

Vi mår alla bra trots omständigheterna.
Varmt och skönt har det varit dom sista dagarna!
Kanske inte så skönt för alla stackars hundar dock...
Igår var vi inne i stan, eller rättare sagt på Djurgården tillsammans med Lilian och Törje.
För att titta på alla gamla bilar som samlats. Det hette Gärdesloppet tror jag.
Jätte mysigt! Jag brände mig dock lite granna i solen..

Diva var med och låg under ett träd hela dagen.
Dom första 2 timmarna var hon helt hysterisk gentemot alla hundar som var där (det var en del..) och ville busa (käka upp). Men sen taggade hon ner och la sig bara för att titta..
Socialträning på hög nivå!

Nu ska jag ta mig en lång hundpromenad i det helt underbara vädret!

Lägger in lite bilder från helgens bravader!

1 kommentar:

  1. Hmmm ja vem kan det vara??????
    Svårt att gissa.......

    Garp & Katarina

    SvaraRadera