lördag 13 juni 2009

Beställt!







Oavsett vad som sker så är det alltid trevligt att skaffa sig lite kunskap!
Har nu ont i huvudet efter att ha pluggat, pluggat & åter pluggat..
Det verkar inte vara någon lek att ge sig in i hundavelns djungel.
Många som tycker massor..
En som jag gick lydnadskurs hos för ett tag sedan hade skrivit sina eventuella funderingar på om hon ska ta en kull på sin boxertik eller ej..
Dels för att det finns så mycket sjukdomar och dåliga mentaliteter.
Sund avelsförnuft enligt mig!
Men det kunde man tydligen inte tänka högt, för det blev ett j...a rabalder kring detta.
Tråkigt..
Det bästa är nog att inte bry sig och bara köra sitt race, för vad & hur du än gör, så finns det alltid någon som inte är nöjd!
Som med så mycket annat här i livet... ;-)
Tror mestadels att det handlar om avund och rädsla för att andra ska vara bättre än den andra.

Nog om det, lade spår inför morgondagens kurs i förmiddags och jobbade sedan till ca 17.30.
KAOS på jobbet var bara förnamnet!!!
70% rea på allt och folk blir helt sjuka i huvet!
Kastar grejer och häller ut cola på golvet.. Slåss nästan över det som finns kvar (för efter klockan 16.00 finns det inte mycket kvar att handla..). Konstiga människor...
Har även beställt boken Ingredienslexikon



Den kostade bara 195:- billigt & bra -NOT!
Men i den står verklgen allt vad gäller (i vårat fall) gluten.
Super!
Så nu är jag fattis.. -igen!
Men men pengar är väl till för att brännas?
Frågan är bara om min man håller med.. Mooohaahaaaa!
Gå gärna in på Hugos sida och läs om hans kamp mot sjukdomen som han har.
Och när ni varit inne där, ta er en funderare på hur ni behandlar era nära & kära och andra runtomkring.. Och även om ni gör ett bra jobb, så kanske ni kan göra det ännu lite bättre!
Nu ska jag snusa på min Z i sängen, är ju gräsänkling kvällen till ära..

Puss & kram i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar