tisdag 23 juni 2009

Härlig dag!

Sitter och vrider mig av skratt.. Var inne på Linda Handlers kennel alldeles nyss och läste om hennes missöde på toaletten.. Ja läs själva här och döm: http://www.handlers.se/blogg.html
Helt underbart!
Fast självklart var det ju synd om stackars Linda som planade.. ;-)

Idag har jag tillbringat dagen tillsammans med Noah´s dagis i en park som ligger vid en 4H-gård. Tyvärr var inte djuren ute men det var trevligt ändå!
Varm som s...n, så jag tror banne mig att jag fått lite färg.

Igår klippte sig jag och Noah, väldigt behövligt kan jag ju tillägga.
Min mamma passade Zion under tiden.
Vi hade innan varit i parken och myst..
Fint väder även igår.

Den som det är synd om när det är så varmt är ju Diva.. Lider så med henne när hon knappt orkar leka ute.
Frågan är hur det ska gå när vi ska tävla nu i juli..
Hur tänker dom egentligen, som lägger tävlingarna mitt i högsommaren???
Kvällsprommisarna orkar hon väl lite mer..
Men jag lämnar henne faktiskt hemma när vi ska till parken mm.
Och hon blir ju sååå stressad av det. Att vara ensam alltså..
Funderar på att ställa upp buren igen, uppfattar det som att hon blir lugnare när hon får vara i den.

Anmälde mig till Hallstahammar i den allra sista sekunden här om dagen.
Anmälningstiden gick ut långt tidigare, men hon var bussig ändå.
Hade ju tänkt att skita i det, men det kan vara trevligt att träffa lite folk.
Om inte annat så vill jag ju träffa Calle!
Löpet har inte kommit igång ännu, men tyckte innan helgen att det verkade som om det var på G.. Men idag märkts det ingenting....
Bara det inte blir ett tyst löp.
Hade svårt att avgöra om hon var "redo" förra gången som hon skulle paras, utan hon var ganska diskret med sitt höglöp.
Nu gick det ju vägen ändå..
Men hoppas på lite tydligare signaler denna gången!

Nu ska vi ut hela gänget och spela minigolf och äta glass!
Lägger lite senare in lite bilder från dom senaste dagarna.
Skrivaren fungerar inte just nu och jag vågar mig inte på att mecka med den..
Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar