onsdag 25 mars 2009

Attans oxå............
Va hos magdoktorn idag för bedöming av just min mage.
Och fick avslag!
Man måste tydligen ha det ännu värre för att få Landstinget att betala.
Skönt att man inte var värst av värst, men jag har faktiskt problem med magen min.
Det är svårt med byxor, skaver, svettigt och sen känner man sig inte direkt het på stranden..
Fast som han sa: vem gör det efter 3 ungar..
Gilla läget liksom!

Däremot så började jag att gråta (!) när han sa att jag inte kommer att få operationen beviljad..
Och då säger han att han ska försöka en annan väg!
Gulligt av honom..
Han fotade, vägde och mätte mig och sen pratade han in på band som han skulle skicka till beslutsfattarna, där han sa att jag fött 3 jätte barn och led av magen..
Såååå om ca 2 veckor kommer han att höra av sig och ge sitt slutgiltiga beslut!
Känner väl inget jätte hopp om att få det beviljat men man kan ju alltid hoppas!


Hittade en sida som hette Lindalo.se lite halvroligt.
Skum sida..

Idag ska det lagas fetaost-fylld kyckling med ris!
Och imorgon kommer gullunge nummer 1... Saknar honom så det gör ont!



Pussåkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar