söndag 1 mars 2009

Jobb-söndag..

ZION 6 månader



NOAH 6 månader




Idag var det då dags att arbeta igen..
Dock bara ett kortpass.
Barnen var hemma med Fredrik och sen kom min pappsen över..
Filmvisning blev det visst för hela slanten.
Noah är så söt med hur han böjer sina ord.
Några exempel:

-Mamma, jag är myckare än dig.
-Henne sa att jag skulle...
-Mamma jag är vinnare av dig!

Osv osv osv.. Varje dag skapar han ett flertal leenden på våra läppar här hemma. Barnen förgyller verkligen ens liv.. Ju äldre Noah blir ju mer tänker jag på storebror Melvin.
Undrar i princip varje dag på hur han skulle sett ut idag och hur han skulle ha varit som person. Hoppas och tror att Noah påminner om hur han skulle ha varit....
Lille Zion känns annorlunda på något sätt, kanske har det med och göra att han faktiskt har en annan fader.. ;-)


Ska i veckan försöka hinna lägga 2 spår till madam, får se om tiden räcker till..
Kursen startar ju den 4 april, så det börjar bli brått med uppdateringarna.
Det är simskole-avslutning, dagis hämtningar/lämningar, storhandling mm, mm, mm..
Som jag undrat tidigare, vad gjorde man innan man skaffade barn????

Nu skriker lilleman i bakgrunden så jag måste ta mig an honom.






Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Hej korvtant.....Nu måste vi snart träffas....Puss i puss:)

    Blonndddieieieeee

    SvaraRadera