söndag 8 mars 2009

Snabba helger & fällande hundar..


Helgen startade ju nyss, eller?
I fredags var goda vännerna Katta och Andreas över på en kvällsfika/öl, det var trevligt.
Kom i säng toksent och gick upp klockan 07.30 i tron om att jag hade tvättstugan.. Men icke.
Det var redan en annan trött småbarns-mamma där och tvättade när jag kom ner, nämligen grannen..
Hade missat och bokat tid tills idag, söndag.
Så det var bara att krypa ner i bingen igen och somna om.... Trodde jag ja!
Z hade tydligen bestämt sig för att vara vaken. Och det går inte att ligga och slumra i sängen längre, för den lille busen tar sig fram till sängkanten nu. Han ligger ju då i vår säng och sussar... *skäms Linda*..................

Så när lilleman vill vakna så är det bara att stiga upp, oavsett om klockan är 05, 06 eller 07.00.
Inte undra på att folk kommer fram och ger en ständiga kommentarer om hur trött man ser ut numera..

Igår lördag jobbade jag och sedan bar det av till Odenplan hem till Niklas och Olga på middag!
Stackars Olgis var sååå trött när vi gick hem vid 01-tiden..
Hon är gravid i vecka 27 och jag VET ju hur pömsig man kan vara då.
Det var mest jag som babblade hela natten lång..

Vi var väl hemma vid 01.30 och Diva ville ju såklart ut en sväng då.
Sedan upp med tuppen klockan 08.00 idag igen för tvättstugan..


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

Har sovit fram och tillbaka i soffan hela fm.
Ska nog gå och nanna kudden inom kort..
Fasiken också, hunden ville visst ut idag också.. Vissa dagar önskar man att hundar kunde gå på låda eller toa.. Eller nåt. Och idag är en sådan dag kan jag lova...................


Ja just det, igår bestämdes det att vi ska försöka ta oss till Thailand i höst tillsammans med Niklas & Olga, så nu är det bara att börja spara pengar!




Puss och kram och sov godis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar