lördag 21 mars 2009

Härliga helg!



Äntligen helg..
Tänkte jag igår i alla fall.. ;-)
Inatt vaknade min älskade son klockan 03.15 för att sedan hålla sig vaken tills klockan var 07.00...
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............

Känner mig lite lagom trött idag kan jag ju tillägga.

Har ändrat layouten på bloggen, känns lite lite mer vårig på något sätt!

Dagen till ära var Zions farmor Lilian, faster Jessica och kusinen Mattias här.
Farmor skulle till Isbaren ikväll, tyckte det lät spännande....
Hoppas att du får det trevligt & inte är ute alltför sent!

Fick precis info om att svägerskans man Micke har skadat sig när han åkte skridskor på Gotland, hopppas att det gick bra!
Säger ju att det är farligt att idrotta...

Igår kväll somnade jag i soffan klockan 21.30 (!!!), kul tjej......
Är så sjukt trött nu för tiden, hoppas att det blir bättre nu när våren är på intrång.
Man kan ju hoppas i alla fall....

På onsdag ska jag till Plastikkirurgi-gruppen för bedömning gällande magen, ni som kommer ihåg får gärna hålla en tumme för att det går vägen!
Som husläkaren sa: -Ja den där magen MÅSTE dom bara ta hand om..
Och jag som inte trodde att det var SÅÅÅ illa, men tydligen...... ;-)


Nu ska jag krypa ner i soffan för att umgås med 33.33% av min familj..
Saknar dom resterande procenten otroligt mycket!


Ha det bäst och ta hand om er!

3 kommentarer:

  1. Jag ska hålla alla tummar och tår som går att hålla!!!

    SvaraRadera
  2. Håller tummen jag också! Det går nog bra ska du se..

    SvaraRadera
  3. Linda! Vad kul! Alltid skoj med en ny blogg att läsa.

    Kram Malin Forsman (Israelsson)

    SvaraRadera